poniedziałek, 18 lutego 2013

Wiele różnych spraw

A wiec po pierwsze tak mi się wczoraj nudziło że leżałam na toaletce.Dziś to samo, dostałam propozycję abym poszła do mojej koleżanki i zaniosła jej babeczkę, której i tak nie zje bo jest post. Zaniosłam moje babeczki do szkoły koleżanki powiedziały że są pyszne i żebym im jutro przyniosła, wiec zaraz lecą do sklepu po margarynę. Wczoraj byłam u Oli dostała psa jest mały i słodki.

 

Brak pomysłów na kolejne posty. Proszę o pomoc.O czym mogę pisać? Z czym zrobić muffinki?

6 komentarzy:

  1. Zrob zdjecia pieskowi koniecznie.
    mmm babeczki.
    moze zobacz jakis post u mnei . moze cos cb zainspiruje.
    czarne-obcasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam babeczki. ♥
    może napisz o twoich marzeniach lub sekretach ? ;d
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń