niedziela, 17 lutego 2013

Sweet Muffins-przepis

Hejoooo. Niestety nie wygrałam w lotto i nie zostałam milionerką, może trzeba wymyślić jakiś inny sposób na wzbogacenie się myślałam o napadzie na bank ale za to można iść do więzienia. Wygląda na to że będę musiała się uczyć żeby sama zdobyć kasę. Jeżeli chodzi o temat to wczoraj zrobiłam Muffinki z budyniem i po raz pierwszy mi wyrosły, mimo, że mama stwierdziła że przepis jest denny i nie może się udać ale mi wyszedł fantastycznie. Podam wam ten przepis:

Składniki:
-2 i 1/3 szklanki mąki
-2 łyżeczki proszku do pieczenia
-170 ml. mleka
-2 jaja
-150 g. margaryny
-3/4 szklanki cukru

Wykonanie:

W jednej misce mieszać mleko, jaja, cukier i roztopioną margarynę. Potem dodać mąkę i proszek. Nałożyć do połowy i dodać dowolne nadzienie, np. owoce, budyń czekoladę itp. zalać do końca .wstawić do rozgrzanego piekarnika na 200  stopni. Piec 20 min

Dobra rada:

Najlepiej kup sylikonową formę, którą sama już kupiłam więc polecam,do robienia muffinek, bo w  zwykłych papierowych może ci się wszystko rozlać.

14 komentarzy:

  1. Wyglądają przepysznie! mniam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ^^
    Obserwujemy? Ja już! ;D

    http://spelniac-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają smakowicie, chyba muszę podrzucić babci ten przepis :D

    http://ofcpatty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeny jak pysznie wyglądają *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pysznie wyglądają. ♥
    dzięki za przepis. ;d
    obserwuje i liczę na rewanż.
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz jak jest przepis to znajdzie się okazja żeby wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na pierwszy, jedyny w swoim rodzaju obóz dla bloggerów w lipcu na Riwierze Adriatyckiej, nie wiesz gdzie jechać na wakacje? dołącz do nas :))
    Kliknij tu = Obóz w Cesenatico:)
    Zapraszam też do wydarzenia nawet jako niezdecydowaną i zapraszania znajomych lub innych blogerek, może pojedziecie razem :))
    Wydarzenie na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jadłabym omomomo ;D


    zapraszam priml0vely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jadłabym omomomo ;D


    zapraszam priml0vely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Możemy obserwować ;)
    http://ofcpatty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi girl! This blog is amazing! I felt in love with it! You' ve got such an amazing style and it inspires me so much! I was wondering if you would to follow each other..let me know <3

    Http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo lubie babeczki, muffiny i wszystkie takie ciaskta *_*
    zapraszam do mnie, obserwujemy?;>
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń