poniedziałek, 11 lutego 2013

Początek szkoły

Hej co tam u ws jeżeli dopiero zaczęły wam się ferie to jesteście szczęściarzami, bo ja dziś musiałam iść do szkoły, ale co najmniej dostałam szawkę, własną, prywatną, ale muszę tam trzymać buty i kurtkę, bo odebrali nam prawo do szatni. Najwspanialszą rzeczą jest to, że nareszcie dostałam 5- z polskiego, moja pierwsza piątka ze sprawdzianu, a poza tym same nudy, bo na informatyce był jakiś denny program informatyczny do liczenia. To chyba wszystko co chciałam wam powiedzieć. Moja szafka wygląda o tak tylko jest  żółta.



A wam jak minął dzień?

10 komentarzy:

  1. Ja już jestem dawno po feriach ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ano mi właśnie się już ferie zaczęły. :D I również mam szafki w szkole, ale w gorszym stanie. :D
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam szafkę :D
    Ale za wandalizm w szkole zabrali kluczyki :D
    No i mi w moim rzędzie nie dawali przejść więc przeniosłam się do swoich przyjaciółek teraz mamy 2 szafki na 3 osoby :*
    Ja także obserwuje :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog;)

    Obserwuję i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nie mam szafki w szkole :'c
    dzięki ;p starszy czy młodszy? ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się właśnie zaczęły ferie. U nas w szkole niestety nie ma szafek:|

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie są szatnie, ale chyba wolałaby szafki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł z tymi szafkami ! :p Obserwuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń