sobota, 2 lutego 2013

Moje zwierzaki

Hej! Miałam zamiar napisać rano ale nie było internetu, a potem spotkałam się z Monią a przed chwilą ciocia przyjechała na jutrzejsze urodziny mojego brata więc piszę teraz. Zamierzam pisać teraz pokarze wam wszystkim moje zwierzaki.



Pierwszy to królik. Ma na imię Flo. Wiem że imię jest głupie, ale nie ja je wybierałam. Flo ma ok. 1 roku i jest bardzo ufnym królikiem ma siostrę którą zaraz opiszę. Trafiła do nas gdy dziadek kupił ją na targu. Na początek kupił tylko jej siostrę, ale potem wrócił po nią




 To jest Księżna siostra Flo. Mieszka z współlokatorem Magicem - młodym baranem francuskim. niestety nie udało mi się go sfotografować. Ma piękne puszyste futerko i należy do mnie.




To jest moja kotka 5 letnia Fila albo Kinia Różnie się ją nazywa. Na dwa imiona reaguje. Bardzo lubi jak się ją głaszcze i drapie za uchem. Jest kotem który mieszka na dworze. Kilka razy ją próbowałam zatrzymać w domu, ale zawsze chciała wyjść.



Przedostatni Foniek. Duży i potężny kocur jego mamą jest Fila. Kiedyś bał się ludzi, ale kiełbasa może zdziałać cuda. Jego ulubionym zajęciem jest siedzenie na parapecie i proszenie o jedzenie. Ma ok. 3,5 roku.


Ostatni to piesek Max. Jest bardzo żywołowym stożeniem i wszędzie jest go pełno. Lubi gryźć swoje zabawki. Jak był mały wyglądał jak rasowy nowofundland. Do tej pory bardzo go przypomina ale jest od  niego dużo niższy. Dostałam go od koleżanki.



6 komentarzy:

  1. zapraszamy na nowego-starego bloga. Obiecujemy będzie 100% więcej i mocniej. Zmiana autorów mamy nadzieje pójdzie na dobre.
    ekipa Charmer Dreams
    http://charmerdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super . Kto ci zrobił nagłówek ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaobserwowałam, gdyż mnie o to prosiłaś. :)
    Mam nadzieje, że za moją prośbą zrobisz to samo.
    Pozdrawiam. charmerdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te zwierzaczki :) + obserwuję

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodki królik ♥
    Zaobserwowałam i liczę na wzajemność ;)
    Zapraszam do mnie http://myworld-mystory-sonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń