środa, 13 lutego 2013

Pop lista według mnie czyli

Elooo:* Stwierdziłam że zrobię listę przebojów które mi się podobają, mimo, że nie są najnowsze i najpopularniejsze.

Jako pierwszy, na pewno moje koleżanki to znają, bo cały czas to nucę pod nosem Maroon 5 One More Night. Szczególnie podoba mi się tu początek piosenki, a z resztą posłuchajcie sami:

  

Teraz drugi mój kochany kawałek Simple Plan Summer Paradice. Bardzo go lubię, ponieważ przypomina mi wakacje na których się świetnie bawiłam Posłuchajcie:




A teraz coś w zupełnie w innym guście, bo Nicki Minaj i Justin Biber. Lubie słuchać  tą piosenkę jest naprawdę fajna serdecznie polecam:

 

Jeszcze zostaniemy trochę przy Nicki Minaj, bo lubię wszystkie jej piosenki, mimo, że ma dosyć ekstrawaganckie stroje i powiększyła sobie tyłek co uznaje za niezrozumiałe, ale to druga jej piosenka:

 
 Teraz zaśpiewają chłopaki Olly Murs i Flo Rida, a ich piosenka jest fenomenalna>mimo, że nienawidzę tego słowa:

 
Teraz będą te miej lubiane, ale też mi się podobają. Pink Try:

 
 Trochę po francusku, a zaśpiewa modelka i żona byłego prezydęta Francji Carla Bruni:



Jest jeszcze więcej piosenek które lubię np. It s my life, It s all so quiet, lubię też shakirę, rihannę , a beonce, Katy Perry nie słucham po prostu gdybym miała tu wkleić wszystkie piosenki które lubię to bym się nie wyrobiła za chiny.

A wy czego słuchacie?

6 komentarzy: