niedziela, 3 lutego 2013

Igrzyska śmierci

Hej! Ciocia poradziła mi abym zrobiła recęzje książki. Nie wiem czy to dobry pomysł,  może dlatego, że mało ludzi a szczególnie nastolatków nie czyta książek. Jednakże nie wiem o czym napisać więc wybrałam ten temat. Moją ulubioną są ,,Igrzyska śmierci,,. Pod spodem wstawiłam dwie okładki tej książki, może ktoś ją czytał i chciałby się podzielić swoim zdaniem na ten temat. Książka opowiada o 16 letniej Katniss, pewnego dnia jej siostra zostaje wybrana na corocznych dożynkach do reprezentowania regionu na igrzyskach głodowych. Katniss poświęca się i idzie tam za nią. Oprucz niej zostaje wybrany również pewien chłopiec Peeta Mellark, który kiedyś uratował jej życie. Przeczytać książkę naprawdę jest warto. Książka podzielona jest na 3 części. Pierwsza opowiada o przygotowaniach do igrzysk. Druga opowiada o przeżyciu i o sojuszu z Rue. Trzecia jest najwspanialszą ze wszystkich części, nie jestem w stanie nawet tego streścić. Zapraszam do czytania tej książki jest naprawdę niesamowita

     

6 komentarzy:

  1. nie oglądałam ;)
    życzę powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog.Tylko...dopracuj go bardziej.Wstawiaj więcej zdięć zachęcaj ludzi aby wchodzili na twojego bloga. Rób temetyczne posty itp. To tylko porada ! :))
    Obserwuję i liczę na to samo :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam ale słyszałam że świetny :) W wolnej chwili zapraszam do mnie ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Moj koelga czytal i polecal :D
    + nowa notka http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/02/zimowe-zdjecia.html?showComment=1359919302227#c5695986349976392001
    + Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja juz zaobserwowala, teraz czas na Cb

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą książkę jedna z lepszych !

    obserwuję i liczę na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń