poniedziałek, 4 lutego 2013

French Manicure

Dziś po raz pierwszy zrobiłam sobie french manicur. Niestety nie udało mi się zbytnio, ale podobno trening czyni mistrza. Wybrałam się z moimi koleżankami do Natury, chciałam kupić biały lakier, a wiadomo jak na zakupach miałam kupić sobie jeden biały lakier, zamiast tego kupiłam zestaw za 9 zł. Plus 5 jednorazowych pilniczków za 4zł. Wydałam łącznie 13 zł,a potem jeszcze poszłam z koleżankami na zapiekankę i po kasie. Jak wróciałam do domu to się okazało, że tata już złożył mi meble są o wiele ładniejsze niż poprzednie ale jeszcze muszę poczekać na toaletkę i szafę, bo czegoś tam nie przywieźli. Pokarze wam jak wygląda French Manicure.W moim wykonaniu to wygląda milion razy gorzej :(

                            

14 komentarzy:

  1. Zrób zdjęcie pokoju i nam pokaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym nie potrafiła tak odręcznie tego zrobić *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, w przypadku french'a trening czyni mistrza :D Ćwicz, a kiedyś Ci wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wiele razy robiłam, ale nigdy mi nie wychodziło :(

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie tu :)

    obserwujemy ? ;> *.*
    http://anothermyowninspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ ja lubię chodzić do szkoły c:

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne paznokcie :)

    siiteemodels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladne paznokietki *.*
    Bedzesz miec toaletke? Jak fajnie *o*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja bym chciała mieć takie długi paznokcie *.* Obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. zrób zdjęcie mebli ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do The Versatille Blogger Aword szczegóły na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny <3

    obserwuje i zapraszam http://super-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za obserwację. Ja też obserwuję u cb.:) Zapromowałabyś/poleciła u cb na blogu mój blog? Byloby mi miło, ale jeśli nie to nie :) Zapraszam wszystkich do obserwacji: http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/ odwdzięczam sie. Mam nadzieję ,że będziesz moim stałym czytelnikiem :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń